Ostutingimused

Lühidalt:

Eesti piires on alates 39.- ostust transport Itella Smartposti pakiautomaati tasuta.

Kauba kohaletoimetamiseks on kaks varianti:

*Saatmine Itella Smartposti pakiautomaatidesse üle Eesti hinnaga 2.95 EUR (kui tellimus on väiksem kui 39 EUR)

*Tulen ise järele Haapsalu Samaaria poodi (Haapsalu laost tellitud kaup) Lihula mnt 5, Haapsalu kaupluse lahtioleku aegadel (E-R 10-18, L 10-15) 10 tööpäeva jooksul peale tellimuse täitmise teavituse laekumist e-mailile – tasuta
* Tulen ise järele Käina Samaaria kauplusesse (Hiiumaa laost tellitud kaup) Hiiu mnt 9 Käina kauplusesesse (E-R 10-17) 10 tööpäeva jooksul peale tellimuse täitmise teavituse laekumist e-mailile – tasuta

Ise järele tulles – kaup on komplekteeritud, kui sellest on tulnud Teile vastavasisuline e-mail. Kui tellimuse täitmise teavitus pole laekunud, pole pakk veel järele tulemiseks valmis.

 

Kaupa on võimalik tagastada 14 päeva jooksul:

*Itella Smartpost: Haapsalu Rimi (Jaama 32), telefoni nr küsige epood@samaaria.ee

*Omniva: Haapsalu Kaubamaja pakiautomaat (Tallinna mnt 1), telefoni nr küsige epood@samaaria.ee

Tagastusleht on leitav siit

 

 

Pikemalt:

E-poest ostmine

Lisage meeldiv toode/tooted ostukorvi.

Avage ostukorv ja vaadake oma tellimus üle. Vajadusel tehke muudatused. Tooteid hoitakse ostukorvis ostu sooritamiseks maksimaalselt 30 minutit. Ostukorvis on näha lisaks toodetele ka tarne võimalused ja hinnad.

Ostmiseks klikkige „Esita tellimus“. Seejärel täitke vajalikud väljad oma andmetega. Valige Teile sobiv tarneviis. Pakiautomaati tellimisel ka teile sobiv pakiautomaat. Kinnitage, et nõustute Ostutingimustega ning valige Teile sobiv makseviis. Seejärel klikkige “Esita tellimus”.

Maksmine toimub läbi Montonio keskkonna. Arve saadetakse Teie poolt kirja pandud e-maili aadressile koos tellimuskinnitusega. (Kui Teie e-maili aadressile ei ole tulnud tellimuse kinnitust, siis palume kontrollida ega e-mail ei ole läinud rämpsposti kausta.) Tellimus kinnitatakse ja kaup pannakse teele pärast makse laekumist Samaaria e-poe kontole. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Samaaria e-pood kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.

Tellimust vormistades peab Klient arvestama, et enamus Samaaria e-poe poolt müüdavad kaubad on kasutatud. Kuna foto ja kauba kirjeldus ei suuda alati edasi anda toote täpset tooni on Kliendil õigus enne tellimuse vormistamist täpsustada toote detaile e-mailil epood@samaaria.ee.

 

VÄGA OLULINE!

Ise järele tulles – kaup on komplekteeritud, kui sellest on tulnud Teile vastavasisuline e-mail. Kui tellimuse täitmise teavitus pole laekunud, pole pakk veel järele tulemiseks valmis.

 

Kauba kohaletoimetamiseks on kaks varianti:

SmartPost pakiautomaadi teenus hinnaga 2.95 EUR

Tulen ise järele Lihula mnt 5, Haapsalu kaupluse lahtioleku aegadel 10 tööpäeva jooksul peale tellimuse täitmise teavituse laekumist hinnaga 0 EUR

Tulen ise järele Käina Samaaria kauplusesse (Hiiumaa laost tellitud kaup) Hiiu mnt 9 Käina kaupluse lahtioleku aegadel (E-R 10-17, L 10-15) 10 tööpäeva jooksul peale tellimuse täitmise teavituse laekumist hinnaga 0 EUR

 

Veebipoe samaaria.ee/pood omanik on Samaaria Eesti Misjon (reg. 80031109)

 

 

Ostutingimuste kehtivus

1.1. Ostutingimused kehtivad samaaria.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Samaaria Eesti Misjon (edaspidi Samaaria e-pood) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2. Ostutingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

1.3. Samaaria e-pood jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta. Nimetatud muudatusi kajastatakse samaaria.ee veebilehel.

1.4. Kõigi tellimuste juures eeldavad pooled, et ostjal on huvi soovitud toodet osta, ostja on läbi lugenud antud ostutingimused ja nõustub nendega. Ostja on tutvunud toote kirjeldusega ja vajadusel esitanud täiendavaid küsimusi kauba või selle kohaletoimetamise kohta.

 

Hinnakiri

2.1. Müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist ning kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Kauba kohelatoimetamise võimalused ja maksumused on järgmised:

SmartPost pakiautomaadi teenus 2.95 EUR

Ise järele tulles  0 EUR

Alates 39.- ostudelt on postiga saatmine tasuta

2.2. Samaaria e-pood jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

2.3 E-poe toodete hinnad, allahindlused, pakkumised ja kampaaniad võivad erineda müüja jaekaupluste hindadest, allahindlustest, pakkumistest ja kampaaniatest.

Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

3.1. Tellimus tuleb vormistada läbi samaaria.ee ostukorvi.

3.2 Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tellimuse eest on võimalik tasuda kas ülekandega (arve alusel) või lehel toodud Maksekeskuse pangalingi kaudu.

3.3. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse peale seda kui Klient on tellimuse eest tasunud.

3.4 Makse peab laekuma Samaaria e-poe pangakontole 24 tunni jooksul tellimuse esitamisest. Kui makse tellimuse eest ei laeku antud aja jooksul loetakse tellimus tühistatuks.

 

Toodete (v.a.mööbel) kohaletoimetamine ja üleandmine

4.1. Tooted postitame Kliendile hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Antud tarneaegadele tuleb juurde Eestisisese postiliikumise aeg 1-3 tööpäeva. Samaaria e-pood ei kohustu Kliendile tooteid teele panema nädalavahetustel ja pühadel.

4.2. Samaaria e-pood ei ole vastutav tarneaja pikkuse eest. Antud tarneajad on keskmised toote saabumise ajad.

4.3. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel.

4.4. „Tulen ise järele“ tarneviisi valimisel saab kauba  Samaaria kauplusest, Lihula mnt 5, Haapsalu poe lahtioleku aegadel. Palume kaubale järele tulla 10 tööpäeva jooksul peale tellimuse täitmise kinnituse laekumist. Kohapeal ei saa kaubaga tutvumas käia ega kauba eest tasuda.

4.5. Tellimuse kohaletoimetamise aeg on kuni 15 tööpäeva. Klient on kohustatud 10 tööpäeva jooksul tellimuse vormistamisest kauba vastu võtma. Kui kaupa ei õnnestu Kliendile kätte toimetada Kliendist sõltuvatel põhjustel (kliendi kontakttelefon ei vasta, klienti ei ole kohal kauba kohaletoimetamise hetkel, klient soovib hilisemat kauba kättetoimetamise aega ja kauba ladustamist Samaaria e-poe poolt laos, jne.) on Samaaria e-poel õigus kaup ladustada ja arvestada laotasu 5 EUR ladustatava pakendi iga meetri eest päevas (minimaalne arvestusühik on 1 meeter ja 1 päev). Ladustustasu tasaarveldatakse Kliendi poolt tasutud kauba maksumusega.

Üle 14 päeva kauba ladustamisel on Samaaria e-poel õigus kaup uuesti müüki panna ja tekkinud rahaline vahe tasaarveldada.

Samaaria e-pood ei vastuta olukorra eest, kui ta on Kliendile kauba tarninud pakiautomaati, Klient ei võta aga kaupa välja teenust osutava firma tingimustes määratud aja jooksul (üldjuhul hoiuaeg pakiautomaadis kuni 7 päeva) ning kaup kuulub pärast ladustusaja lõppemist tagastamisele.

 

Mööbli kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1 Ostetud mööbli hinnale lisandub transpordi teenustasu juhul, kui pole ise võimalik mööblile järgi tulla.

5.2 Peale mööbli tellimuse esitamist võtab Samaaria e-pood Kliendiga ühendust kliendi poolt kirja pandud e-maili aadressil või telefonil, et kokku leppida mööbli transport.

 

Tagastamisõigus

6.1. Peale tellimuse kättetoimetamist on Kliendil õigus e-poes vormistatud tellimusest taganeda 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest.

Ise järgi tulemise korral kauba kätte saamisest.

Postiga saatmise korral kauba jõudmisest Kliendi pakiautomaati.

6.2. Tellimusest taganemiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil epood@samaaria.ee

6.3. Kauba tagastamise avaldus on saadaval Samaaria e-poe keskkonnas siin kui ka  Samaaria kaupluses Lihula mnt 5, Haapsalu. Vabas vormis esitatud avaldus peab kindlasti sisaldama: ostja ees- ja perekonnanimi, tootekood, tellimuse number, pangakonto number (kuhu tagastatud toote eest raha kanda).

6.4. Kaup tuleb Kliendil Samaaria e-poodi tagastada hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba tagastamise avalduse saatmisest.

Kaup tuleb antud aja jooksul tuua ise aadressile Lihula mnt 5, Haapsalu või saata järgmistesse pakiautomaatidesse:

*Itella SmartPost: Haapsalu Rimi (Jaama 32), telefoni nr küsige epood@samaaria.ee

*Omniva: Haapsalu Kaubamaja pakiautomaat (Tallinna mnt 1), telefoni nr küsige epood@samaaria.ee

6.5. Tagastataval tootel peab alles olema Samaaria e-poe poolt kinnitatud tootekood.

6.6. Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient. Samaaria e-pood kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul, kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.

6.7. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

 

Vastutus

7.1. Samaaria e-pood vastutab Teie ees ja Teie vastutate Samaaria e-pood ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

 

Vääramatu jõud

8.1. Samaaria e-pood ei vastuta tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Samaaria e-pood ei saanud mõjutada või ette näha.

 

Isikuandmete kaitse ja turvalisus

9.1. Samaaria e-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh. nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Samaaria e-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kohale toimetada kaupa.

9.2. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub Samaaria e-poe poolne ligipääs.

 

Pretensioonide esitamise kord

10.1. Samaaria e-pood müüb kasutatud või vähekasutatud kaupa.

10.2. Samaaria e-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile. Siiski peab pretensiooni käsitlemisel arvestama asjaoluga, et tegemist on kasutatud toodetega ja tootjapoolne garantii puudub.

10.3. Müüja ei vastuta asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui ostja lepingu sõlmimisel asja lepingutingimustele mittevastavust teadis või pidi teadma (Võlaõigusseadus § 218 (4)).

10.4. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Samaaria e-poe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

10.5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile epood@samaaria.ee pretensioon, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

10.6. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Loodame, et kauba tellimine ning kättesaamine on tehtud teie jaoks meeldivaks ja mugavaks ning leiate ikka ja jälle põhjust meie kodulehte külastada ja ostelda.